Решение на Ретроспекция от Десислава Петрова

Обратно към всички решения

Към профила на Десислава Петрова

Резултати

  • 0 точки от тестове
  • 4 бонус точки
  • 4 точки общо
  • 0 успешни тест(а)
  • 0 неуспешни тест(а)

Код

REPOSITORY = 'http://github.com/DesislavaPanchovaPetrova/python-retrospective'
# Двадесет неща, които научих.
#
# 1. В първа задача ползвам речник с ключове месеците вместо масив.
# Така достъпа до зодиите е пряк.
# 2. По-добра репрезентация на дъската в задачата TicTacToe се пише с форматиран
# стринг, отколкото с цикъл.
# 3. По-кратко е да използвам None като стойност по подразбиране за Mother и
# Father в Person класа.
# 4. Подобната логика на get_btothers и get_sisters методите я извевждам в
# отделна функция.
# 5. Използвам None като булева стойност, вместо да ползвам павенството с
# None като булева стойниост.
# 6. По-добре е да дефинирам константи в TicTacToe класа, вместо да ползвам
# стойнностите направо в кода.
# 7. Ползвам elif, за да избена проверката за О при победа на играча X.
# 8. По-добре е за zip_with функцията, да я напиша с while цикъл.
# Така ще работи и при поданени итератори с безкрайна дължина.
# 9. Да пазя стойностите на наследниците в лист е по-удобно, няма нужда да се
# преминава от множество към лист.
# 10. Функцията cache да приема произволен брой аргументи и да връща правилен резултат
# когато cache_size е нула.
# 11. Променливите във функциите да бъдат със значещи имена.
# 12. Пресмятане на статуса на играта да се прави в отделна функция.

История (2 версии и 1 коментар)

Десислава обнови решението на 29.04.2013 07:43 (преди над 11 години)

+REPOSITORY = 'http://github.com/DesislavaPanchovaPetrova/python-retrospective'
+
+# Двадесет неща, които научих.
+#
+# 1. В първа задача ползвам речник с ключове месеците вместо масив.
+# Така достъпа до зодиите е пряк.
+# 2. По-добра репрезентация на дъската в задачата TicTacToe се пише с форматиран
+# стринг, отколкото с цикъл.
+# 3. По-кратко е да използвам None като стойност по подразбиране за Mother и
+# Father в Person класа.
+# 4. Подобната логика на get_btothers и get_sisters методите я извевждам в
+# отделна функция.
+# 5. Използвам None като булева стойност, вместо да ползвам павенството с
+# None като булева стойниост.
+# 6. По-добре е да дефинирам константи в TicTacToe класа, вместо да ползвам
+# стойнностите направо в кода.
+# 7. Ползвам elif, за да избена проверката за О при победа на играча X.
+# 8. По-добре е за zip_with функцията, да я напиша с while цикъл.
+# Така ще работи и при поданени итератори с безкрайна дължина.
+# 9. Да пазя стойностите на наследниците в лист е по-удобно, няма нужда да се
+# преминава от множество към лист.
+# 10. Функцията cache да приема произволен брой аргументи и да връща правилен резултат
+# когато cache_size е нула.
+# 11. Променливите във функциите да бъдат със значещи имена.

Десислава обнови решението на 29.04.2013 15:59 (преди над 11 години)

REPOSITORY = 'http://github.com/DesislavaPanchovaPetrova/python-retrospective'
# Двадесет неща, които научих.
#
# 1. В първа задача ползвам речник с ключове месеците вместо масив.
# Така достъпа до зодиите е пряк.
# 2. По-добра репрезентация на дъската в задачата TicTacToe се пише с форматиран
# стринг, отколкото с цикъл.
# 3. По-кратко е да използвам None като стойност по подразбиране за Mother и
# Father в Person класа.
# 4. Подобната логика на get_btothers и get_sisters методите я извевждам в
# отделна функция.
# 5. Използвам None като булева стойност, вместо да ползвам павенството с
# None като булева стойниост.
# 6. По-добре е да дефинирам константи в TicTacToe класа, вместо да ползвам
# стойнностите направо в кода.
# 7. Ползвам elif, за да избена проверката за О при победа на играча X.
# 8. По-добре е за zip_with функцията, да я напиша с while цикъл.
# Така ще работи и при поданени итератори с безкрайна дължина.
# 9. Да пазя стойностите на наследниците в лист е по-удобно, няма нужда да се
# преминава от множество към лист.
# 10. Функцията cache да приема произволен брой аргументи и да връща правилен резултат
# когато cache_size е нула.
-# 11. Променливите във функциите да бъдат със значещи имена.
+# 11. Променливите във функциите да бъдат със значещи имена.
+# 12. Пресмятане на статуса на играта да се прави в отделна функция.